LYS Sayısal MF Çalışma Programı

Uzun zamandır beklenen programı sonunda tamamladık. Müfredatın yenilenmesiyle oluşan soru işaretlerine tam anlamıyla cevap bulabilmek için biraz fazla mesai yaptık. Bu program kesinlikle YGS programımız ile beraber kullanılmaz. İkisi birlikte ağır olur. YGS ve LYS yi birlikte yürütmek isteyen arkadaşlar iki programdan faydalanarak kendilerine program yaparlarsa daha verimli olur. Program içerisindeki imla hataları varsa bize belirttiğiniz takdirde düzeltebiliriz. Sizden ricam bu programı indirdikten sonra YANDİSK ve benzeri depolama alanlarında kendi adınızla paylaşmamanız. ve programı temin etmek isteyen arkadaşları direk sitemize yönlendirmeniz. Umarım hepinize faydalı bir program olur. 

1. Ayı İndirmek için Tıklayınız

2. Ayı İndirmek için Tıklayınız

3. Ayı İndirmek için Tıklayınız

LYS Sayısal MF Çalışma Programı” için 88 yorum

  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 10:57
    Permalink

    Admin tm yi bi at abi ygs ile calisicam bide zaman kalmadi pls…

    Yanıtla
    • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 11:47
      Permalink

      Çarşamba akşam hepsini atacağım 🙂
      Başlayacak olanlar için ilk haftayı bugün yükleyeceğim

      Yanıtla
    • 23 Eylül 2016 tarihinde, saat 19:56
      Permalink

      Hocam suan ygs yi birakip lys ye baslamak icin uygun bir vakitmi erkenmi acaba ? Ygs’m ortalama seviyede

      Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 11:45
    Permalink

    Tm programı ne zamangelicek ?

    Yanıtla
    • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 11:47
      Permalink

      Çarşamba akşam hepsini atacağım 🙂
      Başlayacak olanlar için ilk haftayı bugün yükleyeceğim

      Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 13:11
    Permalink

    Peki ygs ve lys yi söyle yürütsek örneğin haftada 4 gün lys 4 gün ygs programını uygulasak olur mu?

    Yanıtla
      • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 14:27
        Permalink

        3 YGS 4 LYS iyi bir taktik ve genelde önerilen bu 🙂
        Ama bizim programları kullanarak yapmayın bunu 🙂
        Kendiniz program hazırlayın 🙂

        Yanıtla
        • 26 Eylül 2016 tarihinde, saat 23:44
          Permalink

          hocam öyle bi program hazırlar mısınız :))

          Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 13:24
    Permalink

    Saat kaç gibi yüklersiniz acaba

    Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 13:49
    Permalink

    bu programı uygularsak verim alabilecekmiyiz
    ve derece yaparmıyız

    Yanıtla
    • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 14:26
      Permalink

      Şimdi şu şekilde burada sadece konular tasnif edilmiş 🙂
      Yani listede yer alanlar haftalara paylaştırılmış
      Program sadece vasıta
      Olay sizde bitiyor

      Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:26
    Permalink

    Sizin sayenizde çalışma arzum geldi emeği geçenlere çok teşekkürler 🙂

    Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:39
    Permalink

    lys sözel programı da olacak mı? umarım olur

    Yanıtla
  • 18 Eylül 2016 tarihinde, saat 20:37
    Permalink

    Allah Sizden razı olsun

    Yanıtla
  • 19 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:13
    Permalink

    tm programını ne zaman yükleyeceksiniz

    Yanıtla
  • 20 Eylül 2016 tarihinde, saat 23:04
    Permalink

    Bu kaldırılan konular vs güncel şekilde içlerindemi? Eksik konu vs yoktur demi?Sadece burayı refarans alıcam ona göre çok güzel bir çalışma olmuş cevabınızıu gbekliyorum şimdiden teşekkürler.

    Yanıtla
  • 20 Eylül 2016 tarihinde, saat 23:59
    Permalink

    Öğretmenim ygs çalışma programı da yapacak mısınız?

    Yanıtla
  • 21 Eylül 2016 tarihinde, saat 02:55
    Permalink

    Hocam şuan üniversite okuyorum Elektrik-Elektronik Müh. ama okulumdan memnun değilim.Tekrardan sınava hazırlanacağım bana kaliteli kaynak önerebilir misin?

    Yanıtla
  • 21 Eylül 2016 tarihinde, saat 17:50
    Permalink

    Hocam şimdi bir dersi bitirip diğerine başlıyordum ama bu program da 1 haftaya 5, ders sizin programınıza uyacağım. Aslında kararsızım gibiyim galiba. Bilemiyorum ne yapsam?

    Yanıtla
    • 22 Eylül 2016 tarihinde, saat 03:29
      Permalink

      Pardon hocam yeni gördüm

      Yanıtla
  • 22 Eylül 2016 tarihinde, saat 21:36
    Permalink

    Hani hocam nerde tm lys çalışma programı

    Yanıtla
  • 25 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:28
    Permalink

    Ben mf 3.ayı indirdim 2.Cı ayın programı geldi

    Yanıtla
  • 25 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:29
    Permalink

    Pardon hocam şimdi düzgün oldu

    Yanıtla
  • 25 Eylül 2016 tarihinde, saat 20:44
    Permalink

    Birşey diyeceğim. Fizik konularının tamamı bittiğine eminmiyiz bu programa göre ?

    Yanıtla
    • 25 Eylül 2016 tarihinde, saat 21:49
      Permalink

      Ygs de işlenen bazı konuları almadık 🙂
      Sadece lys olanlar ve bazı önemli ygs konuları 🙂

      Yanıtla
      • 27 Eylül 2016 tarihinde, saat 00:14
        Permalink

        Ygs programınada baktımda yaklaşık 40 konu var fizik konularında lys için ama sizin programlarda ygs+ylys programında fizik toplam 25 konu felan. Ygs lys programınızı bitirdiğimizde tüm konular bitiyormu.

        Yanıtla
        • 27 Eylül 2016 tarihinde, saat 00:45
          Permalink

          Konu listesinde dalgalar demedik tek tek alt başlıkları yazdık
          Ama programda dalgalar dedik

          Biraz incele kafana yatar zaten 🙂

          Yanıtla
          • 28 Eylül 2016 tarihinde, saat 18:12
            Permalink

            Sağolun hocam inceleyince anladım bende 🙂 Elinize sağlık güzel olmuş programlarınız.

  • 25 Eylül 2016 tarihinde, saat 21:27
    Permalink

    Ben lys tm programını bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

    Yanıtla
  • 26 Eylül 2016 tarihinde, saat 19:41
    Permalink

    Teknik Anadolu öğrencisiyim sayısal girmek istiyorum . Ne önerirsiniz Mustafa Bey

    Yanıtla
  • 26 Eylül 2016 tarihinde, saat 20:16
    Permalink

    pardon sadece ygsnin konuları yerine bunları çalışsak sizde yararlı olur mu yoksa eksik mi kalır?… aynı şekilde TS deki konularda yeterli olur mu ? teşekkür ederim 🙂

    Yanıtla
  • 27 Eylül 2016 tarihinde, saat 15:08
    Permalink

    ygs programınız kasım sonu bitiyor hemen bu programa başlamalı mıyım hocam

    Yanıtla
  • 3 Ekim 2016 tarihinde, saat 20:56
    Permalink

    Hocam 11sinif öğrencisiyim ders çalışa miyorum bana 11sinif çalışma programı verebilirmisiniz

    Yanıtla
  • 5 Ekim 2016 tarihinde, saat 02:51
    Permalink

    Lys’de 3 aylık program yetişir mi sıfırdan başlayacak biri için

    Yanıtla
  • 7 Ekim 2016 tarihinde, saat 22:22
    Permalink

    4 ay YGS programınızı inceledim çok güzeldi seneye uygulamayı düşünüyorum, teşekkürler. Bu lys programı 3 ay olmuş, neden daha kısa ki? Biraz sıkışık gibi geldi ondan sordum hocam.

    Yanıtla
  • 1 Kasım 2016 tarihinde, saat 00:49
    Permalink

    Ben bu yıl mezun a kaldım .. ve masa başına oturduğum zaman çok vaktimin olmasından dolayı çözecek bir şey bulamıyordum baslarda . ne kadar yaparsam yapayım az geliyor ve ailemin bu yıl ki beklentileri çok daha fazla … Bu beni korkutuyor yaptığınız planda beni bağlayan en güzel şey yazdığınız notlar oldu … dediklerinizi es gecmeyecegim .. teşekkür etmeyi borç bildim

    Yanıtla
  • 12 Aralık 2016 tarihinde, saat 19:18
    Permalink

    sen adamsın dostuumm

    Yanıtla
  • 2 Ocak 2017 tarihinde, saat 15:49
    Permalink

    Ben 12.sınıf mf öğrencisiyim. Temel liseye gidiyorum ve şu zamana kadar hep ygs dersleri gördğk. Fizikte zaten çok karışık ilerliyoruz ve deneme sonuçlarım hiç tatmin edici değil. Hüsrana uğramamak için şimdiden haftada 4 gün ygs 3 gün de lys yapmak istiyorum. Bunun için yardımcı olursanız çook teşekkür ederim :):):)

    Yanıtla
  • 2 Ocak 2017 tarihinde, saat 17:29
    Permalink

    Çok sağolun Allah razı olsun umarım faydasını görürüz hepimiz 🙂

    Yanıtla
  • 8 Ocak 2017 tarihinde, saat 13:08
    Permalink

    Çok güzel bir program teşekkür ederiz . Bir sorum olacak bu program ygsyi bitirenler için mi ?

    Yanıtla
  • 9 Ocak 2017 tarihinde, saat 23:28
    Permalink

    Hocam ben mf mezunuyum ygs denemelerinde çalıstıgım halde istediğim puana ulaşamadım lys ye de başlamak istiyorim ygs daha yakın diye ona odaklanmış gibiyim ikisini birlikte yürütmem mümkün mü
    sitenizi yeni keşfettim umarım çok şey kaybetmedim

    Yanıtla
  • 11 Şubat 2017 tarihinde, saat 15:45
    Permalink

    Hocam atışlar niye yok

    Yanıtla
  • 11 Şubat 2017 tarihinde, saat 18:55
    Permalink

    Hocam şimdi ben 11.sınıf ögrencisiyim ve şimdiden ygs ve lys ye başlamak istiyorum fazla geç kalmamak için,ilk önce sizin siteye attıgınız ygs programına uyarak ilk olarak ygsyimi bitiriyim?bide ben şöyle bişey düşündüm ben bu sene yaza kadar bu yıl ögrendigim tüm sayısal dersleri en baştan başlayarak sular seller gibi ögrenmeyi düşünüyorum çünkü ileride bida 11.sınıfa çalışmamak için.yazında ygs ye başlayıp sizin siteye atmış oldugunuz ygs programına uyarak ygs yi bitirmeyi düşünüyorum.12.sınıftada hiç ara vermeden adam akıllı 12.sınıf sayısal derslere çalışıp biyandanda ygs konularıyla ilgili arada bi soru çözmeyi düşünüyorum.ygs sınavından sonrada tüm lys ile ilgili soru çözüp sınava girmeyi düşünüyorum.sizce nasıl bi düşünce bana geri dönerseniz çok sevinirim.:))

    Yanıtla
    • 16 Şubat 2017 tarihinde, saat 22:16
      Permalink

      Ben de tam bunu soracaktım rez

      Yanıtla
  • 19 Şubat 2017 tarihinde, saat 00:14
    Permalink

    Allah razı olsun hocam sayenizde kafamız şekilleniyor neyi nereye koyacağımızı daha da iyi biliyoruz sayenizde. Saygılar…

    Yanıtla
  • 2 Mart 2017 tarihinde, saat 21:16
    Permalink

    hocam 11. sınıfta 11. sınıf konularını halledip son bir ay kala başlasak yaz tatili + okul kapanmadan bir ay çalışsak 11 i bitirmiş oluruz vve ygs biter sizce mantıklımı

    Yanıtla
  • 7 Mart 2017 tarihinde, saat 10:53
    Permalink

    Ellerinize sağlık YGS çok güzel olmuş ama LYS biraz ağır olmamışmı

    Yanıtla
    • 7 Mart 2017 tarihinde, saat 11:30
      Permalink

      Kısmen 🙂 Fakat YGS den sonra hiç LYS ye başlamamış biri gibi düşünerek hazırladık 🙂

      Yanıtla
  • 12 Mart 2017 tarihinde, saat 02:14
    Permalink

    bu 3 aydaki konularinin tamaminin disinda baska konu bilmiyorum yani ygs konularini bilmiyorum mesela. ama bu 3 aylik programa duzgunce calisirsam lys den dusuk mu yaparim ortami yuksek mi?

    Yanıtla
  • 12 Mart 2017 tarihinde, saat 18:40
    Permalink

    Hocam yarın başlasam(13 Mart 2017 tarihinde ) yetişirmi verim alırmıyım temel sağlam mezunum

    Yanıtla
  • 12 Mart 2017 tarihinde, saat 20:19
    Permalink

    bu programdaki konular bittiğinde lys için tüm konular bitiyor değil mi? yeni müfredata göre mi yani?

    Yanıtla
  • 12 Mart 2017 tarihinde, saat 23:03
    Permalink

    Aslında bu programa uymak istiyorum ama dersaneyle bu programı bir arada nasıl yurutebilirim ? Program çok iyi ellerinize sağlık bu arada hocam

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 00:12
    Permalink

    ya ygs-lys birlikte ilerleyen bi program yapabilir misiniz?

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 12:14
    Permalink

    Merhaba hocam ygs yi geride bıraktık
    LYS için sayısal programı hazırlayabilir misiniz?
    Simdiden Allah razı olsun..

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 22:58
    Permalink

    Hocam bu guncel demi guncelse eger geometri kismina trigonimetri koymamis siniz programda ben kendime gore ayarlardim çok sağolun yararli olmuş

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 23:00
    Permalink

    Ya bana yardımcı olur musunuz bu programı uygularım ama kaç soru çözmeliyim her konu için ortalama ? Şimdiden teşekkürler

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 23:27
    Permalink

    LYS için her konu varmı burda eminmiyiz sanki az gibi

    Yanıtla
  • 13 Mart 2017 tarihinde, saat 23:36
    Permalink

    LYS nini tüm konuları varmı burda az giibi geldi bunu bitirince bitirmiş oluyomuyuz.

    Yanıtla
    • 14 Mart 2017 tarihinde, saat 00:02
      Permalink

      YGS ile ortak olan bazı konular yok burada 🙂
      onlar YGS programında çalışılmış kabul ediyoruz yoksa çok yoğun bir program olacaktı 🙂

      Yanıtla
      • 14 Mart 2017 tarihinde, saat 00:09
        Permalink

        YGS benim bitik zaten bunları bitirince okey dimi gözüme az geldide

        Yanıtla
  • 14 Mart 2017 tarihinde, saat 16:19
    Permalink

    LYS’nin 3.Ayı açılmıyor. PDF yüklenemedi hatasını alıyorum. Güncellerseniz sevinirim.

    Yanıtla
  • 14 Mart 2017 tarihinde, saat 16:42
    Permalink

    hocam Allah rızası için2017 lys nin konularından yapın çok baktım internete ama hiçbiri güncel değil

    Yanıtla
  • 19 Mart 2017 tarihinde, saat 15:57
    Permalink

    Hocam bu lys çalışma programı ygs den sonra hemen 3 ay içinmi ? Yani 13 Marttan itibaren

    Yanıtla
  • 28 Mayıs 2017 tarihinde, saat 14:02
    Permalink

    Merhaba, ben liseden mezun olalı 12 sene oluyor ve o zamanlar sözel bölümdeydim. Üniversite okudum ama tekrar hazırlanmak istiyorum 2018 ygs-lys ye. MF-3 ten 70.000 hedefim. Bu programla başlamak mantıklı sanıyorum benim için ve tabii fen temelim olmadığı için ygs konularını önce çalışıp sonra lys ye geçmem gerekiyor. Benim için bir tavsiyeniz var mı diye sormak isterim? Teşekkürler.

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir