LYS Açık Uçlu Soru Örnekleri Yayınlandı !

LYS Açık Uçlu Soru Örnekleri Yayınlandı !

LYS kısa cevaplı soru örnekleri

ÖSYM tarafından 2017 ÖSYS kılavuzu yayımlandı. Buna göre LYS’de kısa cevaplı sorular yer alacak. İşte LYS kısa cevaplı soru örnekleri…

ÖSYM Başkanı Ömer Demir, Lisans Yerleştirme Sınavı’nda (LYS) bu yıl ilk kez uygulanacak kısa cevaplı sorulara ilişkin, “Bir kelimelik cevaplar öngörüyoruz. Adaylarımız doğru cevabı ilgili kutucuğa yazıp kodlayacak. Matematikte en fazla 3 basamaklı bir rakamı yazıp kodlamalarını isteyeceğiz. Okuma hataları olmaması için adayın aynı anda yazdığını kodlaması gerekecek.” dedi.

İŞTE ÖRNEK SORULAR;

Cihazınıza indirmek için tıklayınız

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 44 YORUM
  1. Mustafa dedi ki:

    Arkadaşlar açık uçlu soruların cevabı sayı olunca başına sıfır getirekmi yoksa cevap neyse onumu direk yazıyoruz?

    1. Mustafa Akyüz dedi ki:

      Direkt yazıyoruz

  2. Kayra dedi ki:

    Kafalarına göre eğitim sistemini değiştiriyorlar ozaman heralde soru sayısına dakkasıda daha uzun olur heralde insan heycandan yanlış kodlar mazallah bunların amaçları ne anlamıyorumki bunu çıkaran insanın eğitime ne gibi katkısı olmuş olabilirki tamamiyle saçma onlar yüzünden ikinici dönem sınavlarımız hep açık uçlu olcak klasik olsa neysede açık uçlu soru nedir ya kurban olurum klasiğe

  3. kang dedi ki:

    HANGİ MAL BÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNDÜ LAN ?

  4. Çok teşekkür ederim, guzel bir yazı olmuş.

  5. Muhammet Ramazan Eren dedi ki:

    Derslerine çalışan hiç kimse yok ben kobay değilim, böyle eğitim sistemi olmaz vs vs isyan etmiyor. Sorular açık uçlu ise herkese karşı böyle. Bazen sallayarak doğru cevabı bulanlar başkalarının emeğini yiyor dolaylı yoldan. Sen aynı şekilde soruyu test sınavında da çözüyorsun, tek fark 3 tane rakam kodlayacaksın. Burda ağlayacağınıza gidin ders çalışın ezikler.

  6. Elif dedi ki:

    Arkadaşlar niye kimse ses çıkarmıyor, bi şeyler yapalım, sesimizi duyuralım. Biz kobay değiliz. Bu eğitim sistemi nereye gidiyor ?

  7. Hilal dedi ki:

    Yanlışlar doğruyu götecek mi

  8. Rana dedi ki:

    Keşke sene başında haber verselerdi. Ona göre çalışırdık. Veya seneye degistrselerdi. Bi kere de 2000 lilere vursaydi piyango.

    1. EVET dedi ki:

      TEOG ilk bize vurmuştu.
      Kötü mü olmuştu? Evet, kötü olmuştu.

  9. mert dedi ki:

    ben bunların …. hep bize 99 yılında doğanlar üzerinde deniyolar herşeyi arkadaş sbs falan filan bular deniyo sistemi bizim hayatımız kayıyor

  10. Taha dedi ki:

    Bu nedir ya her sene ayrı bi dert yeter vallahi yeter sınava kalmış iki ay yaptıklarına bakın yazıklar olsun
    belki öğrenci çoktan seçmeli soruları yapabiliyor sadece bunları hiç düşünürler mi hey yavrum heyy
    vallahi o kadar öğrenci kardeşlerimin ve bizlerin hakkı yeniliyor yazıklar olsun

  11. Bersan dedi ki:

    Bknz: Bir ulke nasil mahvedilir? Tabiki egitim sistemi bozularak.