2018 Matematik Kitap Tavsiyesi YGS LYS

Merhaba Arkadaşlar ÜNİVERİSİTEGO olarak sizlere kitap tavsiyesinde yine yanınızda olmaktayız.

ÖSYM nin yayınlamış olduğu güncel taban puanlarını içeren tercih robotu için tıklayınız

Konu Anlatımı ve Soru Bankası Tavsiyesine aşağıdan ulaşabilirsiniz. YGS LYS matematik kitap tavsiyesi için doğru yerdesiniz 🙂

Size en uygunu bulmaya ve kalitelisini göstermeye çalışıyoruz. Sizde bu tavsiyelerimizden birini seçebilirsiniz.

Size konu anlatımı kitabı ve soru bankası tavsiyesinde bulunacağım. MATEMATİK Kitap tavsiyelerini Üniversitego’dan kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Zafer Balcı LYS Matematik Konu Anlatımı ( Ücretsiz Video Çözümlü)

ÜniversiteGO olarak tavsiye ettiğimiz bu kitap alanında tek diyebiliriz. Kısa sürede LYS Matematik’i halletmek isteyenlere birebir kitaptır 😀

 

Esen Yayınları LYS Matematik Konu Anlatımı

Örnek Sorularla sizi kolayca yönlendiren güzel bir eser tavsiyemizdir. Kullananlar memnun kalıyor.

 YGS LYS matematik kitap tavsiyesi
YGS LYS matematik kitap tavsiyesi

 

Karekök Yayınları LYS Matematik Soru Bankası

LYS adına Matematik Soru Bankası tavsiyemiz 🙂

 YGS LYS matematik kitap tavsiyesi
YGS LYS matematik kitap tavsiyesi

Esen Yayınları YGS Matematik Konu Anlatımı

Orta seviyenin hafif üstünde bir kitaptır , temelin var al çöz kardeşim 🙂

 YGS LYS matematik kitap tavsiyesi
YGS LYS matematik kitap tavsiyesi

Okyanus 40 Seans YGS Kolay Matematik Kitabı

Zamanın da ÜniversiteGO’ya sponsor olan Okyanus yayınlarından, temelden matematik vererek , çözümlü soruları olan bir kitap alın geçin derim 🙂

 YGS LYS matematik kitap tavsiyesi
YGS LYS matematik kitap tavsiyesi

Birey Yayınları YGS Matematik Soru Bankası (Soru Bankaları)

A B C üç seçeneğiniz var. Biz çalışmalarımızda B’yi kullanmıştık 🙂 Ama siz kendi seviyenize göre alırsınız 🙂

 YGS LYS matematik kitap tavsiyesi
YGS LYS matematik kitap tavsiyesi

TÜM DERSLERİN KİTAP TAVSİYESİ İÇİN TIKLAYIN:

2018 Matematik Kitap Tavsiyesi YGS LYS” için 15 yorum

  • 26 Mart 2016 tarihinde, saat 17:24
    Permalink

    merhaba biraz konu dışı olucak biliyorum ama bi soru sormak istiyorum ben 19 yaşındayım ygs hazırlanıcam bu sene bazı nedenlerden dolayı gidemedim kazandığm halde acaba hangi dershaneler iyi bu konuda bilgi alabileceğim birileri varmı

    not:konu dışı oldu ama başka kime sorucam bilmiyorum şimdiden teşekkürler

    Yanıtla
  • 14 Mayıs 2016 tarihinde, saat 19:35
    Permalink

    hocam 2017 ygs başta matematik olmak diğer derslerin güncel olduğu kitaplar var mı ?
    Ben baktım hepsi eski müfredat çıkarsa da ne zaman çıkar sizce ?

    Yanıtla
    • 15 Haziran 2016 tarihinde, saat 05:32
      Permalink

      Bende baktım yoktu ama sadece palme yayımları yeni müfredat çıkartmış şuanlık haberin olsun soru kitaplarımı ben aldım mesela palmenin başlangıç olarak onlara bakabilirsin

      Yanıtla
  • 17 Mayıs 2016 tarihinde, saat 09:14
    Permalink

    Ya Allah ım mükemmel bir site, şu ders videolarından daha fazla nereden bulabiliyoruz ?

    Yanıtla
  • 11 Temmuz 2016 tarihinde, saat 04:23
    Permalink

    Ecenimoos are in dire straits, but I can count on this!

    Yanıtla
  • 20 Temmuz 2016 tarihinde, saat 14:42
    Permalink

    Eğer başlangıç seviyesinde yani neredeyse hiçbirşey bilmeyen arkadaşlar varsa extreme yayının ”hücreleme yöntemine göre konu kavrama ” kitabı var matematik çok faydalı oldu bana geçen sene . Çok geliştiriyor . Geometrisinide aldım ama geometriye karşı hiç ilgim olmadığı için kitap bomboş kaldı bu sene yapıcam inşallah 😀

    Yanıtla
  • 13 Ağustos 2016 tarihinde, saat 14:54
    Permalink

    Ben matematige en bastan basliyacagim lutfen bana kaynak onerirmisiniz gecen sene matematk bildigim halde yapmadim

    Yanıtla
    • 10 Mayıs 2017 tarihinde, saat 11:28
      Permalink

      Hiç bilmiyor olsaydın Antreanmanlarla Matematik kitabından başla derdim. Bu kitap seviye olarak en kolay ve de öğretici. Ama sınava, bununla beraber bu kitapları bitirdikten sonra diğer yayınların soru bankalarını çözerek hazırlanmalısın.

      Yanıtla
      • 10 Mayıs 2017 tarihinde, saat 12:04
        Permalink

        Antreanmanlarla Matematik 4 ciltlik seriden oluşuyor. İlk ikisini Ygsiçin, son ikisini de Lys için kullanabilirsin..
        Bu kitapla Matematiği halletmiş binlerce öğrenci var. Kullanmanı tavsiye ediyorum.

        Yanıtla
  • 1 Aralık 2016 tarihinde, saat 10:10
    Permalink

    Sana tavsiyem simetri kitapları oda değilse karekök mps çok işe yarıyor

    Yanıtla
  • 17 Haziran 2017 tarihinde, saat 00:02
    Permalink

    Hocam 2018 ygs ye giricm matematige guvenderin 3 kitabi ile calisiyorum sizce yeterlimi tabi yaninda cozdugum cozum yayinlari soru bankasida var

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir